Vyhledávání a výběr pracovníků
Stanovení optimální strategie vyhledání a výběru pracovníka pro vychází z detailního poznání vaší organizace, vašich personálních záměrů a potřeb.
7 kroků úspěšného vyhledání a výběru pracovníka
- seznámení s vaší organizací, pracovním týmem, pracovním prostředím a atmosférou mezilidských vztahů.
- analýza obsazovaného místa a stanovení ideálního profilu uchazeče
- volba vyhledávací strategie a stanovení časového plánu
- vyhledávání a výběr pomocí inzerce
- vyhledávání a výběr z databáze
- přímý výběr
- selekce uchazečů a jejich odborné posouzení (strukturovaný rozhovor, analýza osobního profesního a osobního profilu, zpracování referenčních údajů, provedení výkonových, jazykových a osobnostních testů)
- sestavení písemného posudku na uchazeče, splňující kladené požadavky
- prezentace doporučených uchazečů ve vaší organizaci
- konzultace a doporučení ve finální fázi vyhledávání a výběru pracovníků